Parent Involvement

Parent Involvement

LCAP Goals:

  • Goal 1: Ensure excellence in teaching and learning so each student is prepared to succeed in college and career.
  • Goal 2: Create a safe and  healthy learning environment for each student by building a culture of equity and a positive climate that promotes excellence throughout the district.
  • Goal 3: Foster and honor parent/guardian and community engagement to support excellence in each student’s success. 
  • Goal 4: Develop coherent and transparent systems for operational excellence to support each student’s success.

At Castle Park Middle School, our school philosophy as a middle school is that students, families, and school staff work in partnership to help each student reach his/her potential. We welcome and encourage our parents to be active members of our CPM community.

If you are interested in serving in a parent committee, please contact Ms. Carla Dillon, Title I Targeted Support Resource Teacher at (619) 498-6000 or email at carla.dillon@sweetwaterschools.org

***********************************************************

METAS DEL LCAP:

  • Meta 1: Garantizar la excelencia en la enseñanza y el aprendizaje para que todo alumno esté preparado para tener éxito en la universidad y en su profesión.
  • Meta 2: Crear un ambiente de aprendizaje seguro y sano para cada alumno al fomentar una cultura de equidad y un entorno positivo que promueve la excelencia en el Distrito.
  • Meta 3: Acoger y respetar a los padres de familia y apoyar la participación de los miembros de la comunidad con el fin de promover la excelencia en el éxito estudiantil.
  • Meta 4: Desarrollar sistemas congruentes y transparentes para la excelencia operativa.

En Castle Park Middle School, nuestra filosofía escolar como escuela intermedia es que los estudiantes, las familias y el personal de la escuela trabajen en asociación para ayudar a que cada alumno alcance su potencial. Damos la bienvenida y alentamos a nuestros padres a ser miembros activos de nuestra comunidad de CPM. Por favor marque sus calendarios y únase a nosotros en nuestras reuniones de padres:

Si está interesado en formar parte de un comité de padres, comuníquese con la Sra. Carla Dillon, Maestra de Recursos Titulo I al (619) 498-6041 o envíe un correo electrónico a carla.dillon@sweetwaterschools.org